Verzenden & retourneren

Verzending & levering

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Na ontvangst van uw bestelling en betaling wordt uw bestelling zo snel mogelijk klaargemaakt voor verzending. Alle bestellingen worden verzonden vanuit België. Alle leveringen zullen worden uitgevoerd door BPost, DPD of PostNL in opdracht van Fabbe Sport. Je kunt ook kiezen voor de optie gratis ophalen, dan kun je de systematische productie zelf ophalen wanneer het voor jou is geselecteerd. De producten die beschikbaar en op voorraad zijn op de Fabbe Sport Webshop zijn direct leverbaar tenzij anders vermeld. Als een artikel na uw bestelling toch niet in voorraad zou zijn, zal u deze per mail op de hoogte gebracht worden. U kunt ervoor kiezen om te wachten tot het product terug op voorraad is, een terugbetalingsaanvraag voor een alternatief product/cadeaubon van dezelfde waarde kiezen.

Wat is de levertermijn?

  • Belgie:
    • Voor niet-gepersonaliseerde artikelen ontvangt het volgende: een verzending van 1 tot 3 werkdagen. Voor 15u besteld (PostNL, Bpost), worden deze dezelfde dag opgestuurd.
    • Gepersonaliseerde producten geleverd de verzending van 2 tot 12 werkdagen. Opgelet, deze zijn na bestelling niet inruilbaar!
  • Nederland:
    • Voor niet-gepersonaliseerde artikelen ontvangt het volgende: een verzending van 2 tot 6 werkdagen.
    • Gepersonaliseerde producten geleverd de verzending van 2 tot 12 werkdagen. Opgelet, deze zijn na bestelling niet inruilbaar!
  • Duitsland, Frankrijk & Luxemburg:
    • Voor niet-gepersonaliseerde artikelen ontvangt het volgende: een verzending van 2 tot 10 werkdagen.
    • Gepersonaliseerde producten geleverd de verzending van 4 tot 15 werkdagen. Opgelet, deze zijn na bestelling niet inruilbaar!
  • Spanje, Portugal, Italië & Denemarken:
    • Voor niet-gepersonaliseerde artikelen ontvangt het volgende: een verzending van 3 tot 15 werkdagen.
    • Gepersonaliseerde producten geleverd de verzending van 5 tot 20 werkdagen. Opgelet, deze zijn na bestelling niet inruilbaar!

Belangrijk! Gepersonaliseerde of verdachte artikelen kunnen niet worden teruggestuurd of geruild.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor elke verzending binnen België zullen € 5,25 verzendkosten, Nederland, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Spanje, Portugal, Italië en Denemarken vanaf €6 worden aangerekend. Voor bestellingen met een waarde hoger dan €75 en één afleveradres in België, zullen geen verzendkosten worden aangerekend. Voor Nederland krijgt de waarde van de bestelling hoger dan €75, voor Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Spanje, Portugal, Italië en Denemarken krijgt de waarde van de bestelling hoger dan €100 en één afleveradres te zijn. Dit betekent niet voor bestellingen die naar andere buitenlandse landen verzonden moeten worden.

Voor andere buitenlandse zendingen (max. 5 kg) hangt de transportkost af van het land van bestemming. Om de exacte kosten te weten, kan je maximaal in je winkelwagen als je het geselecteerde land aanduid of u contact opnemen met info@fabbesport.be .

Mijn bestelling retourneren

Dat kan u inderdaad en zonder enig probleem zijn! Als particuliere consument beschikt u over een termijn van 30 dagen na ontvangst van de goederen waar u zaken aan uw aankoop kunt doen. Deze periode van 30 dagen is het rekenen vanaf de thuislevering van de goederen. Om dit te doen hebben, vragen wij u de volgende procedures om te volgen:

  1. U kunt de retour aanmelden op fabbesport.sendmyparcel.me/returns/create
    • Dit kan tot 30 dagen na ontvangst van de goederen zijn, net zo lang als de verwerkingsperiode van 30 dagen.
    • U kan zelf uw pakket via een betrouwbare distributeur of wij maken de retourzegel aan de retour kosten zijn €5,25 voor België. Voor Nederland en andere Europese landen nemen wij contact op met jou voor de prijs van de retourkosten na het invullen van het formulier.
    • Retour wordt automatisch geregistreerd in het systeem en verkleint de kansen op fouten.

  2. Gebruik hiervoor het contactformulier van dit document.
    • Deze manier is een even goede service als de methode hierboven, alleen staat u zelf in voor de kosten van het transportlabel.
    • Voeg dit zeker toe, samen met de leveringsnota, bij je retour.

Mochten onze producten niet voldoen aan uw wensen, dan kan u dit melden en terugzenden. Als compensatie heeft u de keuze uit andere producten ter waarde van de productwaarde van uw originele bestelling, een cadeaubon of een terugbetaling. Dit verzaakrecht betekent niet voor zakelijke klanten.

Laat wel gepersonaliseerde artikelen niet teruggestuurd of geruild worden.

Voorwaarden:

  • ongebruikt
  • onbeschadigd
  • het etiket is nog niet bevestigd aan de kledij van het product

Indien de retourzending aan bovenstaande voorwaarden voldoet, zal Fabbe Sport conform de wetgeving de gesloten bestelling onverwijld terugbetalen. Fabbe Sport blijkt zich echter wel het recht te hebben om een ​​omvormer te eisen wanneer duidelijk is dat het behandelen van de goederen verder ging dan nodig was om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen enorm te stellen als consument, waardoor het enorme artikel niet langer geschikt is voor verkoop. U wordt als consument op de hoogte gebracht per post van:

  • een samenvatting van de schade, waardevolle met foto's
  • het bedrag van de compensatie
  • de termijn waarop en manier van betalen van deze compensatie

Wat bij het foutief invoeren van uw verzendadres?

Gebruik bij fouten in het verzendadres dit tijdig te communiceren zodat wij geen bijkomstige kosten moeten aanrekenen.

Als het pakket al is beëindigd kunnen extra verzendingskosten worden aangerekend via een nieuwe bestelling, daarna afrekenen van de verzendingskosten –> Opnieuw verzenden pakket.

Annulering bestelling min de riet verzendingskosten door ons.

Administratieve kosten van €5,95 voor de onderdelen van het probleem.

Terug betaling bedrag bestelling min de kosten gebeurd binnen de 14dagen.

Wat als je op vakantie gaat, terwijl de levering komt.

Als je op vakantie gaat, enkele dagen na je bestelling, eenvoudig dit mee te delen en te melden dat je pakket pas geleverd wilt zien vanaf een bepaald datum

Indien wij andere leveringsdatum weten, dan houden wij hier ook rekening mee.

Als ons dit niet gemeld wordt en pakket blijft 7 tot 20 dagen bij de post/DPD/PostNL liggen en wordt niet afgehaald, dan komt dit pakket automatisch terug naar afzender.

Wanneer pakket terug bij afzender aankomst, zijn er twee opties

Annulering van de bestelling, het bedrag wordt teruggestort, uitgezonderd de verzendingskosten, omdat dat er niet gemeld is om te leveren op een andere vanwege vakantie

Terug opsturen van het pakket, waarbij nieuwe verzending kost betaald wordt door klant.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor het niet afhalen van pakketten vanwege vakantie.

Boodschap : Communiceer met ons, zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

Bij verdere vragen kan u altijd contact opnemen met info@fabbesport.be .