Retourformulier

Mijn bestelling retourneren

Dat kan u inderdaad en zonder enig probleem zijn! Als particuliere consument beschikt u over een termijn van 14 dagen na ontvangst van de goederen waar u zaken aan uw aankoop kunt doen. Deze periode van 14 dagen is het rekenen vanaf de thuislevering van de goederen. Om dit te doen hebben, vragen wij u de volgende procedures om te volgen:

  1. U kunt de retour aanmelden op https://fabbesport.sendmyparcel.me/returns/create?lang=nl_BE
    • Dit kan tot 14 dagen na ontvangst van de goederen zijn, net zo lang als de verwerkingsperiode van 14 dagen.
    • Hier kan u zelf uw pakket retourneren en de retourkosten zijn €5,50 voor België. Voor Nederland en andere Europese landen nemen wij contact op met jou voor de prijs van de retourkosten na het invullen van het formulier.
    • Retour wordt automatisch geregistreerd in het systeem en verkleint de kansen op fouten.

  2. Gebruik hiervoor het contactformulier van dit document.
    • Deze manier is een even goede service als de methode hierboven, alleen staat u zelf in voor de kosten van het transportlabel.
    • Voeg dit zeker toe, samen met de leveringsnota, bij je retour.

Mochten onze producten niet voldoen aan uw wensen, dan kan u dit melden en terugzenden. Als compensatie heeft u de keuze uit andere producten ter waarde van de productwaarde van uw originele bestelling, een cadeaubon of een terugbetaling. Dit verzaakrecht betekent niet voor zakelijke klanten.

Laat wel gepersonaliseerde artikelen niet teruggestuurd of geruild worden.

Voorwaarden:

  • ongebruikt
  • onbeschadigd
  • het etiket is nog niet bevestigd aan de kledij van het product

Indien de retourzending aan bovenstaande voorwaarden voldoet, zal Fabbe Sport conform de wetgeving de gesloten bestelling onverwijld terugbetalen. Fabbe Sport blijkt zich echter wel het recht te hebben om een ​​omvormer te eisen wanneer duidelijk is dat het behandelen van de goederen verder ging dan nodig was om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen enorm te stellen als consument, waardoor het enorme artikel niet langer geschikt is voor verkoop. U wordt als consument op de hoogte gebracht per post van:

  • een samenvatting van de schade, waardevolle met foto's
  • het bedrag van de compensatie
  • de termijn waarop en manier van betalen van deze compensatie