Retourformulier

Mijn bestelling retourneren

Dat kan u inderdaad en zonder enig probleem! Als particuliere consument beschikt u over een termijn van 14 dagen na ontvangst van de goederen waarbinnen u kunt verzaken aan uw aankoop. Deze periode van 14 dagen is te rekenen vanaf de thuislevering van de goederen. Om dit te doen hebt, vragen wij u de volgende procedures te volgen:

  1. U kan de retour aanmelden op https://fabbesport.sendmyparcel.me/returns/create?lang=nl_BE
    • Dit kan tot 14 dagen na ontvangst van de goederen, net zo lang als de verzakingsperiode van 14 dagen.
    • Hier kan u zelf uw pakket retourneren en de retour kosten zijn €5,50 voor België. Voor Nederland en andere Europese landen nemen wij contact op met jou voor de prijs van de retour kosten na het invullen van het formulier.
    • Retour wordt automatisch geregistreerd in het systeem en verkleint de kansen op fouten.

  2. Gebruik hiervoor het contactformulier of dit document.
    • Deze manier garandeert een even goede service als de werkwijze hierboven, alleen staat u zelf in voor de kosten van het transportlabel.
    • Voeg dit zeker, samen met de leveringsnota, bij je retour.

Mochten onze producten niet voldoen aan uw wensen, dan kan u dit melden en terugzenden. Als compensatie heeft u de keuze uit andere producten ter waarde van de productwaarde van uw originele bestelling, een cadeaubon of een terugbetaling. Dit verzaakrecht geldt niet voor zakelijke klanten.

Let wel, gepersonaliseerde of bedrukte artikelen kunnen niet worden teruggestuurd of geruild.

Voorwaarden:

  • ongebruikt
  • onbeschadigd
  • het etiket is nog steeds bevestigd aan de kledij of het product

Indien de retourzending aan bovenstaande voorwaarden voldoet, zal Fabbe Sport conform de wetgeving de geretourneerde bestelling onverwijld terugbetalen. Fabbe Sport behoudt zich echter wel het recht om een schadevergoeding te eisen wanneer duidelijk is dat het behandelen van de goederen verder ging dan nodig was om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen als consument, waardoor het geretourneerde artikel niet langer geschikt is voor verkoop. U wordt als consument op de hoogte gebracht per mail van:

  • een samenvatting van de schade, onderbouwd met foto's
  • het bedrag van de schadevergoeding
  • de termijn waarin en manier van betalen van deze schadevergoeding